Generelle spørgsmål

Vi accepterer Bancontact, PayPal, iDeal, American Express, Visa, Mastercard og Klarna.

Du kan besøge alle vores produkter ved at navigere gennem hjemmesiden. Øverst på siden kan du finde knappen Ure. I sidefoden kan du finde flere andre links.

Gavekort vil snart kunne købes.

Ordre bekymringer

Kontakt os med det samme med din korrekte adresse og ordrenummer. Hvis det er muligt, justerer vi din adresse, inden den er afsendt. Hvis den allerede er afsendt, og pakken er tabt, er der ingen måde, vi kan behandle en refusion eller ombytning. Husk, at dette er en fejl fra din side, men vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Efter din ordre er afsendt, er den estimerede leveringstid 2 til 4 dage.

For Holland og Belgien tilbyder vi 1 dags forsendelse. Bestil inden kl. 20.00 og den vil blive leveret dagen efter.

Produkt & lager

Alle ASTOS ure har fuldautomatiske mekaniske urværker. Disse bevægelser er valgt for deres pålidelighed og præcision for at sikre dig optimal ydeevne.

Bemærk, at alle mekaniske ure har en variation på få sekunder pr. 24 timer. Dette er det samme for alle mekaniske ure uanset pris og er forårsaget af selve de mekaniske urværkers natur.

De fleste af vores ure er vandafvisende. Se venligst hvert urs specifikationer for at se vandtæthedsniveauet, hvis det er relevant. Husk, at mængden af ​​vand, dit ur kan klare, afhænger af vandmodstandsniveauet. Hvis et ur er vandtæt, betyder det ikke umiddelbart, at det er sikkert at svømme med. Find vandmodstandsniveauet, og udfør hurtig søgning for at vide, hvor modstandsdygtig den faktisk er.

Du behøver ikke bekymre dig om, at sved eller regn beskadiger dit ur. Vi fraråder dog at nedsænke dit ASTOS ur, da pludselige bevægelser vil øge vandtrykket på kabinettet og potentielt kan lukke vand ind.

ASTOS Ure er designet til at være ekstremt lav vedligeholdelse. Dette inkluderer ingen unødvendige komplikationer for en pålidelig ydeevne og et design, der er nemt at rengøre uden specielle rengøringsværktøjer. Du skal blot tørre enhver ophobning af snavs af med en fugtig klud.

Bemærk: Silikoneremmen er ikke følsom over for vand som læderremme, så rengør den bare alligevel, du ville rense andet tilbehør.

Det automatiske urværk er fuldt serviceligt og kan repareres, hvilket betyder, at hvis det stopper og ikke begynder at tikke igen, når det flyttes rundt, kan det repareres af enhver dygtig urmager eller værksted.

Vi anbefaler at få dit mekaniske ur efterset med få års mellemrum for at sikre optimal ydeevne og lang levetid.

Et automatisk ur har ikke et batteri, i stedet har det en optræksmekanisme med en gangreserve, der holder dit ur i gang. For at spole dit ur, brug din tommelfinger og pegefinger til at dreje kronen med uret, indtil du mærker modstand. Når du mærker modstand, er dit ur helt viklet, og strømreserven vil holde dit ur kørende - selv når du tager det af. Bemærk, at det kan tage op til 30-50 omdrejninger at vinde dit ur helt op. Når du bærer uret eller flytter det rundt, vil rotoren inde i urkassen automatisk vikle dit ur til kontinuerlig drift, manuel oprulning er kun nødvendig, hvis dit ur er stoppet helt.

Returnering og ombytning

De vil blive hvælvet og aldrig solgt igen. Du får altid et helt nyt ASTOS ur.

Det kan tage 3-5 hverdage fra det øjeblik, du modtager en bekræftelse på tilbagebetaling. Tillad venligst op til 7 hverdage i alle tilfælde. Hvis du stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os.

Du kan finde mere information om returnering i vores refusionspolitik i sidefoden på hjemmesiden.

Ja, men kun for et ur til samme pris. Uret du har købt skal også være i den originale pakke, når det ankommer, uåbnet. Du skal kontakte os for forsendelsesinstruktioner. Når vi har modtaget pakken, sender vi det ønskede produkt.

Kontakt os med det samme og sørg for at beskrive problemet. Hvis du er berettiget, giver vi dig en returadresse, hvortil du kan returnere den for ombytning eller refusion.

Vi refunderer kun forsendelsesomkostningerne, hvis der var en defekt ved dit køb op til 10 EUR. Hvis forsendelsesomkostningerne overstiger dette beløb, er du ansvarlig for det resterende beløb.

For the customer service of Klarna, you can use this link to connect with them.

Kan du ikke finde et svar?